Také si říkáte, jak je vůbec možné, že některá nemovitost se prodá téměř ihned a navíc za vyšší cenu než byt či dům podobných parametrů, po kterém neštěkne ani pes? Jak prodat nemovitost a ještě k tomu výhodně?
Možná znáte někoho, kdo se z prodejem svého bytu dlouho trápil a když už ho konečně prodal, tak za cenu, která byla razantně nižší než byla původní představa.
Tak čtěte dál a dozvíte se, které 3 jednoduché kroky Vám pomohou získat z prodeje až o 10% více!
Podíváme-li se zpětně na prodané nemovitosti v našem kraji, tak zjistíme, že za posledních 5 let je průměrná cena prodané nemovitosti 1.286.000,- Kč. To je cena, která odpovídá skutečně PRODANÝM domům či bytům v Královéhradeckém a Pardubickém kraji. Není to tedy cena, za kterou se nemovitosti nabízely.
Prodáte-li Vy svou nemovitosti o 10% dráž, získáte průměrně 128.000,- Kč. A to už za to stojí, co říkáte?
Je důležité, abyste svou nabídku ODLIŠILI od ostatních. Aby Vaše nabídka byla pro zájemce TOP! Jen ať si zájemci řeknou: „Wau, tak to se mi líbí a musím to hned vidět osobně!“
Možná si teď říkáte SUPER, ale jak to mám udělat?
Dám Vám jeden příklad:
Představte si, že už vybíráte zmíněnou dovolenou? Stalo se Vám někdy, že jste na internetu hledali ten svůj vysněný hotel, kde budete nabírat síly do dalších všedních dní a narazili jste na nabídku, kde už při prohlížení fotografií jste si řekli: „Fuj, tak sem bych nejel, to je opravdu hnus!“
Co Vás tak odpudilo? Byla to špína či nepořádek? Neuspořádané věci? Zkrátka jste zjistili, že byste se tam necítili příjemně?
Oči zájemce totiž nejprve zaujmou fotografie a až poté se zaměří na inzerát samotný!
Očima se kupuje, penězi se platí!
Mám otázku pro dámy: Představte si, že večer jdete na dlouho očekávaný ples. Vyrazíte tam v domácím oblečení, neupravené, neučesané? Nebo si zajdete ke kadeřnici, koupíte si nové šaty, namalujete se…
Pánové, baví Vás čekat na partnerku, když je hodiny a hodiny v koupelně a zkrášluje se? Ale stejně se poté rádi otočíme za dámou v krásných šatech, které to VELMI, VELMI sluší. Nebo snad ne?
A jak to převést do nabídky nemovitosti?
Podívejte se na tyto dvě fotky a sami se rozhodně, která Vás víc zaujme. A čím Vás přesně zaujme!
ČISTOTA, SVĚTLOST, PROSTORNOST to je oč tu běží!
Na osobní návštěvu poté můžete použít KVĚTINY, VŮNĚ SVÍČEK nebo ČERSTVÉ KÁVY, TEPLO OHNĚ Z KRBU. Zkrátka navodit atmosféru.
Co myslíte? Vyplatí se investovat pár minut práce do kvalitní přípravy před focením či návštěvou a získat tak pár desetitisícovek navíc??? To je totiž PRVNÍ zásada k našemu cíli: „Jak prodat nemovitost výhodně!“
Asi sami cítíte, že mít perfektní neodolatelnou nabídku samo o sobě nestačí. Když Váš inzerát nikdo neuvidí, Vaše práce s ním přijde vniveč. Je to možná tvrdé, ale je to pravda!
Když jedete autem po silnici či dálnici, také narážíte na své cestě na spousty reklamních poutačů a bilboardů? Stalo se Vám někdy, že se některý z nich tolikrát opakoval, že jste si ho nakonec zapamatovali? A nejeli jste náhodou nakonec do toho obchoďáku tu „velmi potřebnou“ věc koupit?
Náš mozek je vynikající počítač, který na disk ukládá všechny informace, obrázky, nabídky, i když mi sami si to neuvědomujeme, a v tu pravou chvíli je umí vytáhnout na světlo. Právě v tu chvíli, kdy se to hodí nejvíc!
Představte si, že Vám kolega v práci vypráví, jak byl včera v kině na skvělém bijáku a že ho určitě taky musíte vidět! Půjdete na ten film? A budete rádi, že Vám o něm kolega řekl?
A přesně tak to může být i v případě Vaší nabídky bytu na prodej!
Zkrátka o ní musí vědět KAŽDÝ, aby to mohl šířit dál! Je pravděpodobnější, že můžete navýšit cenu ve chvíli, kdy máte JEDINÉHO zájemce nebo když je zájemců VÍC a všichni chtějí právě ten Váš byt?
Možná si teď říkáte: „HM, dobrý, ale jak to mám udělat?“
Je Vám asi jasné, že musíte svou nabídku ZVIDITELNIT. Každým dnem přibývají na realitních serverech desítky nových nemovitostí k prodeji a Váš inzerát se tak propadá, až zmizí z prvních pozic úplně.
Je nutné tedy Vaší nabídku neustále aktualizovat a dostávat na první pozice.
A teď bych se Vás chtěl na něco zeptat. Máte rádi čtení strohých a nepřehledných nabídek formou dlouhého textu nebo si raději pustíte krátké video, ve kterém se dozvíte vše potřebné?
Video je velmi silný nástroj k tomu prodat nemovitost výhodněji! Navíc ho můžete velmi jednoduše sdílet na sociálních sítích a tak oslovit další potenciální zájemce. Nemusíte být profesionální kameraman a střihač, stačí pouze jednoduché video vytvořené z fotek. Pár příkladů si můžete nyní prohlédnout.
Jezdíte nakupovat do supermarketu tzv. „na akce“? Zkrátka když uvidíte v letáku svoji oblíbenou značku vína či jiného produktu navíc za zvýhodněnou cenu, vyrazíte na nákup? A také jedete hned, jakmile akce začne platit nebo čekáte až bude zboží vyprodáno?
Právě ten nás nutí zareagovat na nabídku co nejdřív, abychom náhodou tu možnost nepropásli.
Mozek nám nenápadně říká: KUP HNED!
Nesmíte je však ničím odradit. Už víme, že nejprve se oči zájemce zaměří na fotografie a když ho zaujmou, tak hledá další pro něj podstatnou věc. Víte kterou? Správně, je to CENA!
Čím déle se nemovitost prodává, tím menší hodnotu na trhu má a tím méně jsou zájemci ochotni za ni zaplatit!
Více o tématu, jak správně nastavit cenu jsem napsal v tomto článku, který si můžete nyní přečíst.
Jestli nezaujmete zájemce při první návštěvě Vašeho inzerátu, složitě ho budete dostávat zpátky! A jen velmi těžko se dostanete do situace, kdy budou zájemci přihazovat k Vámi požadované ceně!
Už na první schůzce se svými klienty řeším, jaké kroky využijeme k tomu, abychom prodali jejich nemovitost výhodněji než ostatní. A nejenom to. Také řešíme, jak to celé provést rychle (třeba už za 28 dní) a bezpečně. Zajímá Vás to také? Tak si o tom přečtěte víc >>>