Jak oslovit tisíce zájemců o Vaši nemovitost a neplatit za to šílený balík?

Co Vám budu nalhávat. Prodej nemovitosti je pro mnoha podnikatelů a firem doslova zlatý důl, protože se v tomto odvětví točí spousta peněz. A tak má každý představu, že na tom dokáže také rychle zbohatnout. Proto existují stovky (možná dokonce tisíce) možností, jak můžete svoji nemovitost prodat. Nebo lépe řečeno - možnosti, jak svoji nabídku na prodej nabízet.  A v době internetu si můžete vybírat mezi placený i neplacenými kanály. Každá mince má vždy dvě strany, takže je nutné se na to všechno dívat střízlivýma očima a vybírat pečlivě, kterou formou budete svoji nabídku propagovat.

Já Vám chci dnes ukázat možnost, která je vyzkoušená a v poslední době funguje velmi, velmi a raději ještě jednou VELMI dobře. 😉 A přitom ji máme přímo před nosem a málokdo ji využívá opravdu naplno. Když Vám ukážu nějaká čísla, mnozí z vás již budou určitě vědět, o čem mluvím.

Téměř 5 milionů uživatelů v České republice, z nichž 60% se přihlásí každý den. Kolik z nich asi může být potencionálních zájemců právě o Vaši nemovitost? I kdyby to bylo pouze 0,1%, jedná se o 300 lidí denně! A to už podle mě stojí za to, nemyslíte? 😉

 Proč se tím vůbec zabývat?

Možná si nyní říkáte: \"Proč to mám dělat jinak než ostatní prodávající přede mnou? Zadám inzerát na internet a zájemci už si moji nabídku sami najdou.\"

Budu k Vám úplně upřímný. Prodej nemovitosti je často o štěstí, být s nabídkou ve správný čas na správném místě. A štěstí přeje připraveným! 😉

Pokud Vám stačí zadat inzerát a čekat, až se někdo ozve, pak je to naprosto v pořádku. A já Vám v tom držím palce.

Jenom se předtím podívejte na následující obrázek, na kterém jsou znázorněny nabídky na 21. podstránce inzertního webu. To pravděpodobně značí, že nabídka není úplně čerstvá a nějaký den (spíš bych si troufl tvrdit týden) už se na webu nabízí.

Všimněte si u nich červeného označení TOP, které znamená, že uživatel si musel připlatit víc peněz, aby jeho nabídka byla více vidět.

A výsledkem je návštěvnost maximálně v řádech stovek lidí za celou dobu nabízení.

 

Jestli souhlasíte s tvrzení: \"Čím víc, tím líp\" a je Vašim cílem oslovit desetinásobně víc lidí vlastně zadarmo, tak pokračujte dál ve čtení, protože konkrétní návod už je pro Vás nachystaný. 😉

 

Krok číslo 1: Potřebujeme vytvořený inzerát

Aby to pro Vás bylo ještě jednodušší a nemuseli jste u počítače trávit hodiny, bude lepší si vytvořit inzerát, který budete dál propagovat. Jinak byste totiž museli zadávat nabídku stále dokola a to může být někdy velmi otravné. 😉 

Tvoříme inzerát

Možností, kde můžete vytvořit inzerát, je dneska mraky. Samozřejmě platí pravidlo silnějšího. Webová stránka s návštěvností desetitisíce prohlížejících denně je na první pohled mnohem lepší volba než stránka, jejíž návštěvnost je mnohonásobně nižší. Ale ta první stránka bude samozřejmě dražší.

A to je otázka Vaší strategie, jestli máte dostatečný rozpočet. V takovém případě Vám doporučuji využít nejnavštěvovanější realitní server Sreality.cz. Vložení inzerátu Vás zde bude stát 60,- Kč/den a navíc se budete prát s nepříjemnou konkurencí - realitními kancelářemi.

A nechci podceňovat Vaši finanční situaci, ale realitní kancelář bude mít pravděpodobně větší rozpočet, který může rozpustit do reklamy. Proto si bude moci dovolit pravidelně inzerát tzv. \"topovat\". To znamená, že svůj inzerát oproti Vašemu zvýrazní a posune ho v pořadí všech inzerátů na první místo. A pokud Vy nezareagujete, Váš inzerát se bude pořadím propadat až se stane pro zájemce téměř neviditelným. Každé takové topování je zpoplatněno dalšími 60,- Kč (kompletní ceník k nahlédnutí zde).

Proto pro naši potřebu využijeme jinou inzertní službu, kterých jsou v dnešní době spousty. Ale velmi oblíbenou variantou (a pro mě také s  jednoduchým a intuitivním zádáním inzerátu) je Bazoš.cz, který je alespoň zatím zdarma.

Nezáleží na tom, jakou inzertní službu nakonec využijete. Důležitý je pro nás odkaz na vytvořený inzerát.

My si ukážeme, jak to udělat, když se rozhodnete zrovna pro bazoš.

Nejprve je nutné navštívit stránku Bazoš.cz >>>

A podle následujícího návodu vytvořit inzerát:

Na stránce klikněte na \"Přidat inzerát\" (v pravém horním rohu). Poté zadejte své telefonní číslo (na obrázku krok 3), na které Vám bude zaslán ověřovací kód. Poté se dostanete na tuto podstránku:

Postupně vyplňte jednotlivá pole (označené hvězdičkou jsou pole povinná). Následně se dostanete k nahrání fotografií (můžete nahrát pouze omezenou velikost - vpravo si můžete ověřit, kolik místa Vám ještě zbývá),  a zadání svých údajů, na které chcete dostávat oznámení od zájemců.

Nyní už stačí pouze \"Odeslat\". Do několika minut bude vytvořen Váš inzerát a Vy si určitě nezapomeňte poznačit odkaz, který budeme následně využívat k oslovení tisíce zájemců napříč internetem. 😉

Krok číslo 2: Vybudujeme své tisícové publikum

Pokud už máte svůj inzerát vytvořený, tak je to skvělé. Nyní se budeme věnovat tomu, abychom dokázali se svoji nabídkou oslovit TISÍCE lidí, potencionálních zájemců.

Kolik jich nakonec skutečně bude, záleží jenom na Vás. Na Vaší pečlivosti a trpělivosti. Moje zkušenosti jsou takové, že v jeden okamžik dokážete oslovit 3 až 12 tisíc lidí. A to vše úplně zadarmo! Zkrátka, stojí to za to, co říkáte? 😉

Jak už jsem naznačil na začátku, budeme se pohybovat ve virtuálním prostředí, které mnozí z nás denně (někteří i několikrát za den) využíváme. Jenom nás možná nenapadlo, že ho můžeme využít i jinak - pro rychlejší prodej naší nemovitosti.

Ano, řeč je o sociální síti s názvem Facebook. Pokud ho zrovna Vy nevyužíváte, určitě poproste jedno ze svých ratolestí, kteří budou jenom rády. 😉 Nebo Vám to snad nestojí za to, abyste oslovili tisíce lidí úplně zadara? 😉

Nemusíte mi věřit, je potřeba si to ověřit. 😉 Na tomto příkladě názorně vidíte, jak jsem doslova za pár minut oslovil přes 4 tisíce lidí. Jenom upozorňuji, že se jedná o příspěvek, který má jeden z nejmenších dosahů. Je to taková motivace pro Vás, abyste mohli toto číslo 4.837 lidí hravě překonat. 😉

\"\"

A další krása Facebooku je v jeho dalším sdílení daného příspěvku. Pokud někoho zaujmete svým příspěvkem, velmi rád Váš příspěvek označí jako \"To se mi líbí\". A Váš inzerát se šíří dále napříč Facebookem, přičemž vy jste pro to nemuseli vlastně ani vstát z postele. 😉

Jak zaujmout inzerátem a vytvořit z něj doslova magnet na zájemce, jsem Vám už dříve ukázal. Pokud Vás tato informace nějakým nedopatřením minula, tak si projděte svoji e-mailovou schránku, kde se dozvíte více informací. 😉

Pokud chcete také se svým inzerátem oslovit tisíce lidí, postupujte podle následujících obrázků:

  1. přihlaste se do svého Facebook účtu a na první stránce klikněte vlevo na \"Skupiny\"

2. otevřou se Vám facebookové skupiny, ve kterých už jste členem a Vy můžete pokračovat kliknutím na \"Objevujte\"

3. Pokračovat můžete dvěma způsoby. Můžete si v horní rolovací liště vybrat zaměření hledaných skupin. Pro náš účel doporučuji buď \"Místní\" a dále \"Nákup a prodej\"

Otevřou se Vám navrhované skupiny, do kterých se můžete přidat.

Budou se Vám však nejčastěji zobrazovat skupiny, které využívají Vaši přátelé a to nemusí být přesně ten druh skupin, který je vhodný k prodeji Vaší nemovitosti.

Já osobně využívám druhý způsob vyhledávání vhodných skupin.

4. přes okénko vyhledávání v horním menu, v takovém případě je nejlepší zadávat výrazy, který využijeme, jako např.:

  • inzerce
  • reklama
  • bazar
  • byty
  • domy
  • nemovitosti
  • nebo místo, kde se prodávaná nemovitost nachází (obec, okres, kraj)
  • a další

Čím víc výrazů využijete, tím víc skupin dokážete najít. A to znamená větší a větší pravděpodobnost, že prodáte rychle a ještě za super cenu. Takže se tomu vyplatí věnovat. 😉 

5. Poté už si jenom vyberete, do které konkrétní skupiny se přidáte. Vidíte, kolik má skupina členů, můžete si přečíst její pravidla a následně se přidat. Samozřejmě platí, čím víc členů, tím víc... 😉

Krok číslo 3: Oslovujeme tisíce zájemců

V některých skupinách budou muset Vaše přijetí schválit, ale jedná se většinou pouze o formalitu. Často se stane, že Vás schválí během několika málo minut a Vy tak ihned můžete svým inzerátem oslovit tisíce lidí.

Ještě jednou zopakuji, že kolik jich nakonec skutečně bude, záleží jenom na Vás. Do kolika skupin se přidáte a do kolika budete následně svůj inzerát sdílet.

A nemusíte se bát, že to budete muset sdílet do každé jednotlivé skupiny zvlášť. Proto se nebojte a přidejte se klidně do 30+ facebookových skupin.

Já sám sdílím pravidelně asi do 35 skupin a zabere mi to dohromady maximálně 15 minut. 😉

Teď právě využijeme již zmiňovaný odkaz na Váš inzerát. A je jedno, jestli jste ho nakonec vytvořili na Bazoši nebo někde jinde.

Nejprve tento odkaz zkopírujte na Facebook jako příspěvek. Odkaz se Vám otevře jako samostatná příloha, ke které můžete přidat také fotografii a zvýšit tak celkovou přitažlivost příspěvku. 😉

Pokud již máte příspěvek na Facebooku přidaný a máte již schválené členství ve všech vybraných skupinách, postupujte dál podle návodu:

U vybraného příspěvku, který obsahuje odkaz na inzerát Vaší nemovitosti k prodeji, klikněte na tlačítko \"Sdílet\". Poté je jedno, za vyberete Sdílet a nebo Sdílet na stránce.

V rozbalovacím měnu vyberte \"Sdílet ve skupině\" a poté stačí vypsat název skupiny, ve které chcete Váš příspěvek s odkazem na nemovitost k prodeji zobrazit.

Takto můžete pokračovat a nasdílet svůj příspěvek do všech skupin, do kterých jenom chcete. A díky tomu Vaši nabídku uvidí tisíce lidí a Vás to nebude stát ani korunu. 😉

Krok číslo 4: Trpělivost přináší růže

Proces zobrazování příspěvků na Facebooku je velmi složitý a jeho kouzlo si sám Facebook střeží jako oko v hlavě. Chci tím říct, že jedno sdílení v několika libovolných skupinách nemusí ihned přinést výsledek. Váš příspěvek ve skupině totiž automaticky neuvidí všichni, kteří jsou členy dané skupiny. Je nutné celý proces pravidelně opakovat, aby se píspěvek zobrazil co nejvíce členům skupiny.

Já například sdílím příspěvek do všech skupin jednou týdně. A když se mi nikdo na příspěvek neozve nebo vidím, že dosah příspěvku mohl být mnohem vyšší, za týden celý proces opakuji. 😉

Běžte do toho!

Facebook nabízí mnohé další možnosti, jak inzerovat nemovitost na prodej. Například placená reklama za zobrazování příspěvku. Ale to už taková trochu vyšší dívčí a o tom zase někdy příště. 😉

Na začátek bude určitě stačit to, co jste se právě naučili. Tak se toho nebojte a jděte do toho.

Pokud už máte vytvořený skutečný magnet na zájemce v podobě přitažlivých fotek a celkového inzerátu, tak už rozhodně na nic nečekejte, ať si zájemce mezitím nenajde něco jiného. To by byla velká škoda.

Udělejte zase další krok a uvidíte, že výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.

Držím Vám palce! 😉

Váš Lukáš

P.S.: Kdyby Vám nebylo něco jasné a potřebovali byste se na něco zeptat, tak napište do komentářů. 😉

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *