3 tipy ke zlepšení inzerátu, aby Vám volalo víc opravdových zájemců
Video bylo původně určeno pouze jednomu z mých klientů. S jeho laskavým svolením ho nyní můžete vidět i Vy 😉
Pamatujte na hlavní cíl inzerátu a tím je přesvědčit zájemce, aby zvedl telefon a domluvil si s Vámi termín prohlídky. Nic víc!
Zájemce prochází inzerát v tomto pořadí:
- Fotka
- Proto ho musí úvodní fotka zaujmout a doslova donutit k tomu, aby inzerát otevřel
- Odlište se od ostatních inzerátů, aby Vaše úvodní fotka byla jedinečná
- Doporučuji využít služeb fotografa nebo grafika, aby Vám pomohl s úpravou hlavní fotky
- Ale pozor, nepřehánějte to. Fotka musí působit věrohodně a autenticky
- Uvedení ceny
- Chcete prodat za dobrou cenu? A chcete, aby Vám volali zájemci, kteří Vaši cenu akceptují? Tak si nesnižujte šance tím, že již v inzerátu uvádíte, že je možná dohoda.
- Bude Vám volat mnohem víc lidí, ale většina z nich bude řešit, kolik vlastně ta sleva bude a nakonec stejně zjistíte, že tak vážný zájem nemají.
- Popis inzerátu
- Nevypisujte se dlouze o všem možném. Inzerát má za cíl přivést zájemce na prohlídku.
- Teprve tam můžete řešit další technické záležitosti.
- Zájemce nebaví číst dlouhé odstavce.
- Vyplňte nutné údaje kvůli zveřejnění inzerátu a v popisu se věnujte hlavně dispozici domu či bytu. Klidně tak, jak jím procházíte.
Věnujte se pečlivě přípravě inzerátu, vrátí se Vám to mnohonásobně 😉
Video je zveřejněno s laskavým svolením jednoho z mých klientů, který prodává svůj byt v Praze za pomocí pravidelných online realitních konzultací. Oba sedíme v pohodlí svých domovů a v čase, který nám vyhovuje, společně řešíme, jak byt prodat bezpečně, výhodně a bez starostí.
Ještě víc do hloubky jsme se tomuto tématu věnovali v následující konzultaci a od Martina už mám zprávy, že proběhly nějaké prohlídky a dokonce je jeden mladý pár, který projevil skutečně vážný zájem o koupi bytu.
Pokud potřebujete také poradit s prodejem své nemovitosti, můžete si i Vy objednat takovou konzultaci na této stránce >