Co VŠECHNO musíte ZAŘÍDIT při prodeji své nemovitosti, abyste ji BEZPEČNĚ převedli na nového majitele?

A nehrozil Vám žádný postih od dotěrných úředníků, nesnížila se Vaše bezpečnost a NEPŘIŠLI JSTE o své PENÍZE.

Potřebujete bezpečně převést vlastnické právo?

Nejste si úplně jisti tím, kde začít? Jak vypracovat kupní smlouvu, aby ji katastr nemovitostí přijal a která by kryla všechny rizika spojená s převodem nemovitosti? Na jaký úřad zajít nejdříve a na který hned poté? Nechcete přijít o nemovitost ani o peníze?

Zkrátka nechcete \"šlápnout vedle\" a navíc se tomu neustále věnovat?

Co musíte zařídit při prodeji

Pak mám pro Vás ideální řešení

Všechny starosti nechte na mě a můžete se věnovat pouze tomu, co Vás skutečně baví.

Navíc nebudete riskovat ztrátu nemovitosti, peněz či pokuty ze stran státních úřadů.

Co všechno musíte zařídit při prodeji?

Nebo to přehoďte na mě a já to zajistím za Vás

  • Kupní smlouva
    Se všemi potřebnými údaji, vyvážená a maximálně bezpečná listina o převodu vlastnického práva.
  • Návrh na vklad
    Dokument, který budete potřebovat pro katastr nemovitostí. Bez něho se s Vámi nebudou ani bavit. 😉
  • Smlouva o úschově
    Tato listina zajistí maximální ochranu Vašich peněz během období, kdy pracují úředníci na katastru.
  • Průkaz energetické náročnosti budovy
    Nemáte-li tento průkaz, zbytečně riskujete pokutu od Státního energetického úřadu až 100 tisíc korun.
  • Tituly pro banku
    Pro banku budete také potřebovat nabývací listinu a další podklady, které si vyžádá.
  • Zaplacení všech poplatků
    Katastr nemovitostí a úřady státní zprávy. Všude po Vás budou chtít správní poplatky.
  • Časový harmonogram
    Musíte dodržovat a hlídat všechny termín vkladů - co, kdy, kde a kam. Jinak zvyšujete riziko ztráty.
  • Pobíhání po úřadech
    Bez návštěvy několika úřadů to nepůjde. A musíte tam ve chvíli, kdy mají zrovna otevřeno. 😉

Do toho schůzky s právníkem, odhadcem, bankovním poradcem a kupujícím, aby vše proběhlo přesně podle představ. Spousta stráveného času plus zkouška Vaší trpělivosti a nervů.

Umíte tento čas trávit jinak? Lépe? Co děláte nejraději, když máte volno?

Chcete si také ušetřit čas, nervy a peníze?

Všechny peníze jsou na našem účtě, moc Vám za všechno děkujeme! V příštích dnech od nás můžete čekat dárek. Za 8 let prodeje jste byl ze všech makléřů zdaleka nejlepší. Pomohl jste nám změnit naše životy k lepšímu a my jsme Vám za to moc vděční! Tento dárek je to nejmenší, co jsme pro Vás mohli udělat.
Tom a Amy Rynstonprodej domu v Sázavě u Lanškrouna
Také bych Vám chtěla ještě i touto cestou poděkovat, protože s realitním makléřem jako jste Vy, jsem se dosud nesetkala. Mám zkušenosti s nákupem i prodejem prostřednictvím RK a musím říci, že Vy jste JEDNIČKA!!! Příjemné vystupování, skvělá spolupráce, neustálý kontakt atd. Moc děkuji.
Pavla Dvořáčkováprodej bytu Svitavy
Při prodeji mých pozemků jsem měl to štěstí, že jsem si z mnoha realitních makléřů vybral právě tebe. Díky tvé profesionalitě jsem si ušetřil spoustu času,nervů a peněz. Podle mých zkušeností s tebou soudím, že by ses měl stát vzorem i ostatním lidem v oboru realit.
Ivo Stasiowskiprodej pozemků v Lanškrouně
S Vašimi službami jsem byl spokojen na 120%!!! Vše bylo řešeno velmi rychle, bezodkladně s profesionálním přístupem. Prodej se z obchodního hlediska lehce "zašmodrchal", což pro Vás nebylo překážkou a hravě jste si s tím poradil. Spolupráce pro mě byla zásadní, neboť jsem se nemusel vlastně o nic starat a veškeré zákonné postupy, náležitosti jste zajistil tak, aby byl prodej domu zdárně dotažen do finále. Kdybych v budoucnu opět řešil problematiku s nemovitostmi, tak se na Vás jistě s důvěrou obrátím. Doporučuji všem!
Jiří Novákprodej domu v Ústí nad Orlicí

Odpovědi na Vaše nejčastější otázky:

Jak to bude probíhat?

Nejprve vyplníte formulář se základními informacemi. Poté se spojíme (nejlépe telefonicky) a domluvíme se na konkrétních podrobnostech. Následně Vám připravím objednávku služeb, které budete chtít využít. Po podpisu této listiny a úhrady ceny už vše necháte na mě. Vás se týká jenom podpis kupních smluv.

Kolik mě to bude stát?

Protože neznám Vaši situaci a nevím, jaké konkrétní služby budete chtít využít, neumím Vám v tuto chvíli odpovědět. Proto Vám doporučuji: Vyplňte formulář a nechte si zaslat cenovou nabídku. Jestli se pro ní poté rozhodnete, už je pouze na Vás.

Jak dlouho to bude trvat?

Po odepsání "Objednávky služeb" a připsání úhrady na náš účet naši právníci začnou sestavovat smluvní dokumentaci. To zpravidla trvá 3-4 pracovní dny. Jakmile si prostudujete dokumenty a odsouhlasíte, můžeme přistoupit k samotnému podpisu. Další kroky následují podle smluvních podmínek stanovených ve smlouvě.

Co k tomu budu potřebovat?

Všechny údaje o prodávajících a kupujících, celkovou kupní cenu (za kolik prodáváte) a všechny dohody mezi Vámi a kupujícím. Všechno si potvrdíme telefonicky.