Jak prodat nemovitost BEZ RIZIKA, najít VÁŽNÉHO ZÁJEMCE do 1 měsíce,
a přitom prodeji nevěnovat ani MINUTU VOLNÉHO ČASU NAVÍC
Nelámejte si hlavu tím co, kdy a kde musíte při prodeji nutně zařídit nebo jak to udělat, aby Vás nikdo neošulil. I prodej nemovitosti si můžete skutečně užít!
\"Seděl jsem jako opařený a nevěděl jsem, jak dál...\"

Lukáš Hrdina
Lanškroun, Česká republika
\"Jak se to mohlo stát? Vždyť jsem udělal všechno dobře...\"
Byl jsem z toho naprosto zničený, nevěřil jsem tomu a chtěl jsem to zabalit.
V roce 2012 jsem se vrhl do světa realit s cílem, že budu úspěšný. Budu prodávat nemovitosti rychle, za super cenu a klienti mě za to budou milovat. V době internetu to přeci bude hračka.
Rychlé vystřízlivění
\"Hurá! Mám hotovou kompletní nabídku domu na prodej. Fotky, inzerát - vše je připraveno a šup s tím na internet.\"
Předříkaval jsem si, co přesně řeknu zájemci, až zavolá. Oči přilepené na mobil...
Celé odpoledne nic - telefon ani nepípnul! \"Tak lidi se asi podívají až přijdou večer z práce domů a zítra to bude rachot!\"
Jenže druhý den zase nic. Dokonce ani třetí, čtvrtý, pátý...
A tak to šlo několik týdnů
Další týden fuč a já vymýšlel, co mám klientovi do telefonu zase říct? Že jeho dům nikdo nechce? Že jsem neschopný a neumím to prodat? Bylo mi trapně!
Konečně!
Telefon zvoní: \"Dobrý den, volám na nabídku toho domu a jenom se chci zeptat, jestli by byla možná sleva?\"
Cože??? Vždyť ten dům ještě ani neviděl a už chce slevu? \"Ne, sleva možná není.\" Tů, tů tů...
Nejsem ten pravý?
Ten večer jsem se cítil mizerně. Bolela mě hlava a trápily mě myšlenky typu:
\"Asi nejsem ten pravý.\"
\"Čekal jsem, že to prodám rychle, ale nezvládnu to.\"
\"Udělal jsem všechno správně?\"
\"Vždyť ostatní domy ve městě už jsou prodané a tento vůbec nikdo nechce.\"
\"Asi nemám štěstí!\"
Co dělám špatně?
\"Nemám hezké fotky? Mám špatně napsaný inzerát?\"
\"Nebo snad inzeruji na špatném místě, kde moje nemovitosti nikdo nenajde?\"
\"Proč se zájemci v telefonu ptají pouze na slevu a nic víc je nezajímá?\"
Byl jsem ze všeho úplně vyčerpaný a zoufalý. Nechybělo mnoho a zabalil jsem to.
Blbost!
Není to o štěstí. Štěstí přeci přeje připraveným! A není možné, že druzí mají lepší nemovitosti, které jsou žádané a kupující po nich doslova šílí. Neuvěřil jsem tomu, nespokojil se s tím a udělal jsem dobře!
\"Vždyť jsem tomu věnoval tolik času a energie, tak to teď přeci nemůžu zabalit!\"
Chyba není v nemovitosti, že je neprodejná.
A zájemci, kteří hledají zlatý zámek za pár tisicovek mi můžou...
Jak to mám udělat?
Zajdu za kolegy, kterým se daří a zeptám se jich, jak to dělají. To je nápad!
\"No jo, nikdy neprodáš každou nemovitost! Musíš mít alespoň 10 nabídek, z toho 2 až 3 prodáš.\"
Cože???
To přeci není možné, aby se tolik nemovitostí neprodalo!
Takhle já to nechci!
Nechci říkat 7 klientům z deseti, že jejich nemovitost neprodám. Přeci musí existovat JINÝ způsob!
Trvalo to 8 měsíců
Desítkám klientů jsem slíbil, že prodám jejich nemovitost rychle. A neprodal jsem ji vůbec. Vůbec se jim nedivím, že na moji otázku: \"Jste spokojeni, budeme pokračovat ve spolupráci?\" jsem vždy dostal negativní odpověď.
Vždyť realitního makléře si klienti najímají ve chvíli, když už nejsou přesvědčeni o tom, že to zvládnou sami. A chtějí po něm, aby jejich nemovitost prodal.
A mě se to několik měsíců nedařilo.
Přišel zlom!
\"Chceme prodat náš byt. Je to však naše srdcová záležitost a tak za něj chceme dostat hodně peněz!\"
Všechny byty ve městě, které se nabízeli ve stejnou dobu, byly levnější. Mnohem levnější!
Proto jsem věděl, že to musím udělat jinak. \"Nesmíš klienty přesvědčovat o tom, že ta cena je vysoká a když nezlevní, tak neprodají! Musíš to zkusit PRODAT I TAK!\"
A tak jsem šel do toho!
Zajímá Vás výsledek?

Prodáno za 11 dní!
Za cenu o 30% vyšší než všechny ostatní byty ve městě
Stejný byt jako Váš?
Možná si nyní říkáte: \"To byla náhoda. Můj byt (nebo dům) není v takové lokalitě, není tak opravený, je zkrátka úplně jiný a nemůžu ho prodat za normální cenu, natož za mnohem vyšší.\"
Já to úplně chápu. Také jsem měl tyto pocity a díval jsem se na věc podobnýma očima.
Když se to však stalo podruhé, potřetí, počtvrté, popáté... to už asi nebude náhoda.
Jasně, že každá nemovitost je jiná. Proto také každý prodej potřebuje trochu jiné ingredience. Ale jedno je pořád stejné...
Je to strategie. Správná strategie!
Jasně, nemůžu nyní tvrdit, že i Vy prodáte takto rychle a ještě k tomu za super cenu. Neznám totiž ani Vás a už vůbec ne Vaši nemovitost.
Jedno však vím jistě. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A znáte definici šílenství?
\"Definice šílenství je dělat stejnou věc zas a znovu a očekávat jiné výsledky!\" Albert Einstain
Při prodeji své nemovitosti máte na to dosáhnout lepší výsledky. Jenom musíte chtít a něco pro to udělat! Tak jako já v roce 2012.

Lukáš Hrdina
Co musíte udělat pro to, abyste prodali svoji nemovitost BEZ RIZIKA a našli zájemce do 1 měsíce?
Už asi víte, že to není jen tak. Možná stejně jako já to odpoledne před 6 lety s nadějí sledujete mobil a těšíte se na TO zazvonění, které obrátí všechno naruby. Ale ono stále nepřichází.
Přemýšíte tedy, kde se stala chyba a hledáte napříč internetem návod na ZARUČENĚ RYCHLÝ PRODEJ.
A zřejmě už začínáte pomaličku cítit, že prodat nemovitost není úplně tak jednoduché, jak všichni okolo tvrdí. Když se do toho pustíte, najednou zjišťujete, že musíte zvládnou spoustu věcí a všechny je pospojovat, aby vše zaklaplo do těch správných kolejí a kolečko prodeje se konečně roztočilo tím správným směrem.
Přiznávám, že čas od času se někomu podaří udělat pár fotek svého domu či bytu, vystavit je na internet a zájemci se mu ozvou téměř okamžitě. Nakonec třeba svoji nemovitost i prodá a je spokojený. Pak je to určitě v pořádku a je to skvělé. Ale co když to není zrovna Váš případ? Co když zrovna Vám se to nedaří? Co dělat pak?
Jaké kroky obsahuje ta správná strategie?
Příprava na prodej
Musíte si uvědomit a jasně stanovit, co od prodeje vlastně očekáváte. Jakou životní situaci prodejem vyřešíte. S tím je samozřejmě také spjatá cena za Vaši nemovitost. Myslíte si, že je příliš vysoká?
Já Vaši situaci ani Vaši nemovitost neznám, tak na to neumím odpovědět, ale prozradím Vám tajemství: pro zájemce je jakákoliv cena příliš vysoká! Alespoň do té chvíle, dokud mu neukážete pravou hodnotu Vaší nemovitosti.
Pokud si stanovíte co nejpodrobněji, proč prodáváte svoji nemovitost a co od prodeje očekáváte, bude pro Vás prodej mnohem jednodušší!
Stanovení si plánu
Možná se Vám to zdá přitažené za vlasy. Také jsem si před lety říkal: \"Proč bych měl sakra řeši nějaký plán? Plánem je přeci prodat!\" Také Vám v hlavě vyskočila tato myšlenka? Tak ji neignorujte. Jenom zaměnte slovo plán za slovo cíl. Prodej nemovitosti je cíl a plán je trasa, kterou se dostanete do cíle.
Plán je návod, který Vám zajistí, že na své cestě neodbočíte mimo, nezakopnete a budete připraveni čelit všem nástrahám. Zkrátka budete na své cestě mnohem silnější. Například Vás nezaskočí telefon typu: \"Volám na Váš inzerát, je možná sleva?\" 😉
Zásadní rozhodnutí
Součástí plánu by také mělo být rozhodnutí, zda se do prodeje své nemovitosti pustíte sami (budete v tom dále pokračovat) a nebo svěříte prodej někomu jinému. Každá mince má dvě strany. Pravděpodobně už víte, že prodej nemovitosti není procházka růžovou zahradou (a to nemyslím ten seriál :-)), jak se o tom na veřejnosti často mluví.
Sami už víte, že je tolik věcí, které musíte při prodeji nemovitost udělat. A jak velmi snadné je udělat chybu, jenže odhalit ji zpětně nemusí být jenom tak. Zájemci z nějakého důvodu nevolají, není to pro nic za nic.
Mám oslovit odborníka?
Naštěstí je toto rozhodnutí pouze na Vás. Jde o Vaši nemovitost, Váš čas, Vaši energie a Vaše peníze. Vy sami rozhodnete, jak s prodejem své nemovitosti naložíte a nikdo Vám to nemůže mít za zlé!
Možná už však cítíte, že to sousto, které jste si ukousli, je na Vás příliš velké. A přemýšlíte o variantě obrátit se na některého z realitních makléřů. V takovém případě Vám důrazně doporučuji věnovat dostatek času a úsilí při výběru toho pravého. Jde přeci o Vaši nemovitost, Vaši energii a Vaše peníze. 😉
Prodáváte nemovitost nebo o tom uvažujete?
V takovém případě jste jistě přemýšleli, jakou možnost zvolit, aby pro Vás bylo co nejvýhodnější. Pustit se do prodeje na vlastní pěst, i když to bude poprvé nebo oslovit realitního makléře, který se o prodej postará za Vás.
Všude slyšíte, že varianta prodeje přes realitní kancelář je špatná. A tak zjišťujete, co všechno musíte udělat a zařídit, aby prodej proběhl bez rizika. Možná se Vám vkrádají myšlenky, zda to vůbec zvládnete.
Nechcete přeci věnovat hodiny a hodiny svého volného času prodeji nemovitosti jenom proto, abyste nepodcenili nebo neopomenuli žádné zákonné povinnosti a chcete aby vše klaplo podle Vašich představ.

Mám pro Vás ideální řešení, které je navíc:
Bez rizika
Bez starostí
Jsem pro Vás skutečně ten pravý?
Abych prodal Vaši nemovitost podle předem stanoveného plánu (často to bývá prodat co nejrychleji a nejvyšší nabídce), využívám nejenom k prezentaci moderní technologie. V tomto případě je důležitá nejenom kvantita ale také kvalita.

Video, které vytvoří emoce
Podle statistik návštěvnosti inzerátů zájemci více klikají na ty, které obsahují video. Navíc video dokáže v zájemci rozpoutat emoce.
Na osobní prohlídku pak přicházejí pouze skuteční zájemci, kteří opravdu uvažují o koupi. Šetří tak Váš čas.
Fotografie, které zaujmou
První místo, kam míří oči zájemce, který listuje nabídkami nemovitostí, jsou fotografie. Proto se řídím heslem: \"Očima se kupuje, penězi platí!\"
Nafotím Vaši nemovitost tak, že ji ani sami nepoznáte!
Sociální sítě to "vytroubí" všem
Vy potřebujete, aby o prodeji Vaší nemovitosti věděl každý!
Na facebooku je registrováno téměř 5 milionů Čechů, kteří zde tráví každou volnou chvilku. Zajistím, aby se nabídka právě Vaší nemovitosti šířila rychlostí blesku.
Vy totiž nechcete nabízet a odhalovat své soukromí dlouho, Vy chcete bleskově prodat.



Ani Google se před námi neschová
Využijeme i další možnost, jak prosadit Vaši nabídku před oči zájemců je optimalizace textů, aby je vyhledávače jako Google či Seznam zobrazovali na prvních místech.

Počítejte také s tímto, to je pro mě samozřejmost:
- zajištění kompletní smluvní dokumentace pro katastr nemovitostí včetně advokátní úschovy celé kupní ceny
- prověření dostatečné bonity zájemce a zajištění všech domluvených podmínek podepsáním rezervační smlouvy
- kompletní komunikace s úřady včetně úhrady správních poplatků spojených s převodem vlastnického práva
- ověření zájemce, domluvení termínů a osobní vedení jednotlivých prohlídek se zájemci o Vaši nemovitost
- vypracování protokolu o předání nemovitosti, osobní účast u předání a zároveň odhlášení u dodavatelů všech energií
- po celou dobu Vám budu v případě potřeby k dispozici a můžete si být jistí, že Vás s ničím nenechám ve štichu
Chcete si také ušetřit čas, nervy a peníze?
Kolik Vás to bude stát?
Chci zaplatit pouze v případě úspěšného prodeje!
Do té doby jsem svůj úkol nesplnil a nemám tedy právo po Vás cokoliv chtít!
Přesnou výši provize Vám řeknu až na první schůzce podle toho, jaké služby se rozhodnete využít.
Ale nechci před Vámi nic tajit. V případě plného servisu počítejte s provizí 5% s konečné kupní ceny nemovitosti, minimálně 50.000,- Kč bez DPH.
