Jak prodat nemovitost BEZ RIZIKA, najít VÁŽNÉHO ZÁJEMCE do 1 měsíce, 

a přitom prodeji nevěnovat ani MINUTU VOLNÉHO ČASU NAVÍC

Nelámejte si hlavu tím co, kdy a kde musíte při prodeji nutně zařídit nebo jak to udělat, aby Vás nikdo neošulil. I prodej nemovitosti si můžete skutečně užít!

\"Seděl jsem jako opařený a nevěděl jsem, jak dál...\"

Lukáš Hrdina

Lukáš Hrdina

Lanškroun, Česká republika

 

\"Jak se to mohlo stát? Vždyť jsem udělal všechno dobře...\"

Byl jsem z toho naprosto zničený, nevěřil jsem tomu a chtěl jsem to zabalit.

V roce 2012 jsem se vrhl do světa realit s cílem, že budu úspěšný. Budu prodávat nemovitosti rychle, za super cenu a klienti mě za to budou milovat. V době internetu to přeci bude hračka.

Rychlé vystřízlivění

\"Hurá! Mám hotovou kompletní nabídku domu na prodej. Fotky, inzerát - vše je připraveno a šup s tím na internet.\"

Předříkaval jsem si, co přesně řeknu zájemci, až zavolá. Oči přilepené na mobil...

Celé odpoledne nic - telefon ani nepípnul! \"Tak lidi se asi podívají až přijdou večer z práce domů a zítra to bude rachot!\"

Jenže druhý den zase nic. Dokonce ani třetí, čtvrtý, pátý...

A tak to šlo několik týdnů

Další týden fuč a já vymýšlel, co mám klientovi do telefonu zase říct? Že jeho dům nikdo nechce? Že jsem neschopný a neumím to prodat? Bylo mi trapně!

Konečně!

Telefon zvoní: \"Dobrý den, volám na nabídku toho domu a jenom se chci zeptat, jestli by byla možná sleva?\"

Cože??? Vždyť ten dům ještě ani neviděl a už chce slevu? \"Ne, sleva možná není.\" Tů, tů tů...

 

Nejsem ten pravý?

Ten večer jsem se cítil mizerně. Bolela mě hlava a  trápily mě myšlenky typu:

\"Asi nejsem ten pravý.\"

\"Čekal jsem, že to prodám rychle, ale nezvládnu to.\"

\"Udělal jsem všechno správně?\"

\"Vždyť ostatní domy ve městě už jsou prodané a tento vůbec nikdo nechce.\"

\"Asi nemám štěstí!\"

Co dělám špatně?

\"Nemám hezké fotky? Mám špatně napsaný inzerát?\"

\"Nebo snad inzeruji na špatném místě, kde moje nemovitosti nikdo nenajde?\"

\"Proč se zájemci v telefonu ptají pouze na slevu a nic víc je nezajímá?\"

Byl jsem ze všeho úplně vyčerpaný a zoufalý. Nechybělo mnoho a zabalil jsem to

Blbost!

Není to o štěstí. Štěstí přeci přeje připraveným! A není možné, že druzí mají lepší nemovitosti, které jsou žádané a kupující po nich doslova šílí. Neuvěřil jsem tomu, nespokojil se s tím a udělal jsem dobře!

\"Vždyť jsem tomu věnoval tolik času a energie, tak to teď přeci nemůžu zabalit!\"

Chyba není v nemovitosti, že je neprodejná.

A zájemci, kteří hledají zlatý zámek za pár tisicovek mi můžou...

Jak to mám udělat?

Zajdu za kolegy, kterým se daří a zeptám se jich, jak to dělají. To je nápad!

\"No jo, nikdy neprodáš každou nemovitost! Musíš mít alespoň 10 nabídek, z toho 2 až 3 prodáš.\"

Cože???

To přeci není možné, aby se tolik nemovitostí neprodalo! 

Takhle já to nechci!

Nechci říkat 7 klientům z deseti, že jejich nemovitost neprodám. Přeci musí existovat JINÝ způsob!

Trvalo to 8 měsíců

Desítkám klientů jsem slíbil, že prodám jejich nemovitost rychle. A neprodal jsem ji vůbec. Vůbec se jim nedivím, že na moji otázku: \"Jste spokojeni, budeme pokračovat ve spolupráci?\" jsem vždy dostal negativní odpověď.

Vždyť realitního makléře si klienti najímají ve chvíli, když už nejsou přesvědčeni o tom, že to zvládnou sami. A chtějí po něm, aby jejich nemovitost prodal.

A mě se to několik měsíců nedařilo.

Přišel zlom!

\"Chceme prodat náš byt. Je to však naše srdcová záležitost a tak za něj chceme dostat hodně peněz!\"

Všechny byty ve městě, které se nabízeli ve stejnou dobu, byly levnější. Mnohem levnější!

Proto jsem věděl, že to musím udělat jinak. \"Nesmíš klienty přesvědčovat o tom, že ta cena je vysoká a když nezlevní, tak neprodají! Musíš to zkusit PRODAT I TAK!\"

A tak jsem šel do toho!

Zajímá Vás výsledek?

Prodáno za 11 dní!

Za cenu o 30% vyšší než všechny ostatní byty ve městě

Stejný byt jako Váš?

Možná si nyní říkáte: \"To byla náhoda. Můj byt (nebo dům) není v takové lokalitě, není tak opravený, je zkrátka úplně jiný a nemůžu ho prodat za normální cenu, natož za mnohem vyšší.\"

Já to úplně chápu. Také jsem měl tyto pocity a díval jsem se na věc podobnýma očima.

Když se to však stalo podruhé, potřetí, počtvrté, popáté... to už asi nebude náhoda.

Jasně, že každá nemovitost je jiná. Proto také každý prodej potřebuje trochu jiné ingredience. Ale jedno je pořád stejné...

Je to strategie. Správná strategie!

Jasně, nemůžu nyní tvrdit, že i Vy prodáte takto rychle a ještě k tomu za super cenu. Neznám totiž ani Vás a už vůbec ne Vaši nemovitost.

Jedno však vím jistě. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A znáte definici šílenství?

\"Definice šílenství je dělat stejnou věc zas a znovu a očekávat jiné výsledky!\" Albert Einstain

 

Při prodeji své nemovitosti máte na to dosáhnout lepší výsledky. Jenom musíte chtít a něco pro to udělat! Tak jako já v roce 2012.

Lukáš Hrdina

realitní makléř a konzultant
Již 7. rokem zjednodušuje lidem život při prodeji jejich nemovitosti, aby prodali rychle, bezpečně a za co nejvyšší cenu. Své rady publikuje zdarma na svém blogu, je také autorem dvou elektronických knih, které pomohli již stovkám klientů po celé ČR. Pravidelně také píše články pro realitní servery (např. Realitymat) a do různých facebookových skupin. Je vůbec prvním realitním makléřem, který v České republice poskytuje online realitní konzultaci a také tímto způsobem pomáhá klientům prodat jejich nemovitost rychle a výhodně.

Co musíte udělat pro to, abyste prodali svoji nemovitost BEZ RIZIKA a našli zájemce do 1 měsíce?

Už asi víte, že to není jen tak. Možná stejně jako já to odpoledne před 6 lety s nadějí sledujete mobil a těšíte se na TO zazvonění, které obrátí všechno naruby. Ale ono stále nepřichází.

Přemýšíte tedy, kde se stala chyba a hledáte napříč internetem návod na ZARUČENĚ RYCHLÝ PRODEJ.

A zřejmě už začínáte pomaličku cítit, že prodat nemovitost není úplně tak jednoduché, jak všichni okolo tvrdí. Když se do toho pustíte, najednou zjišťujete, že musíte zvládnou spoustu věcí a všechny je pospojovat, aby vše zaklaplo do těch správných kolejí a kolečko prodeje se konečně roztočilo tím správným směrem.

Přiznávám, že čas od času se někomu podaří udělat pár fotek svého domu či bytu, vystavit je na internet a zájemci se mu ozvou téměř okamžitě. Nakonec třeba svoji nemovitost i prodá a je spokojený. Pak je to určitě v pořádku a je to skvělé. Ale co když to není zrovna Váš případ? Co když zrovna Vám se to nedaří? Co dělat pak?

Jaké kroky obsahuje ta správná strategie?

Příprava na prodej

Musíte si uvědomit a jasně stanovit, co od prodeje vlastně očekáváte. Jakou životní situaci prodejem vyřešíte. S tím je samozřejmě také spjatá cena za Vaši nemovitost. Myslíte si, že je příliš vysoká?

Já Vaši situaci ani Vaši nemovitost neznám, tak na to neumím odpovědět, ale prozradím Vám tajemství: pro zájemce je jakákoliv cena příliš vysoká! Alespoň do té chvíle, dokud mu neukážete pravou hodnotu Vaší nemovitosti.

Pokud si stanovíte co nejpodrobněji, proč prodáváte svoji nemovitost a co od prodeje očekáváte, bude pro Vás prodej mnohem jednodušší!

Stanovení si plánu

Možná se Vám to zdá přitažené za vlasy. Také jsem si před lety říkal: \"Proč bych měl sakra řeši nějaký plán? Plánem je přeci prodat!\" Také Vám v hlavě vyskočila tato myšlenka? Tak ji neignorujte. Jenom zaměnte slovo plán za slovo cíl. Prodej nemovitosti je cíl a plán je trasa, kterou se dostanete do cíle.

Plán je návod, který Vám zajistí, že na své cestě neodbočíte mimo, nezakopnete a budete připraveni čelit všem nástrahám. Zkrátka budete na své cestě mnohem silnější. Například Vás nezaskočí telefon typu: \"Volám na Váš inzerát, je možná sleva?\" 😉

Zásadní rozhodnutí

Součástí plánu by také mělo být rozhodnutí, zda se do prodeje své nemovitosti pustíte sami (budete v tom dále pokračovat) a nebo svěříte prodej někomu jinému. Každá mince má dvě strany. Pravděpodobně už víte, že prodej nemovitosti není procházka růžovou zahradou (a to nemyslím ten seriál :-)), jak se o tom na veřejnosti často mluví.

Sami už víte, že je tolik věcí, které musíte při prodeji nemovitosti udělat. A jak velmi snadné je udělat chybu, jenže odhalit ji zpětně nemusí být jenom tak. Zájemci z nějakého důvodu nevolají, není to pro nic za nic.

 Mám oslovit odborníka?

Naštěstí je toto rozhodnutí pouze na Vás. Jde o Vaši nemovitost, Váš čas, Vaši energii a Vaše peníze. Vy sami rozhodnete, jak s prodejem své nemovitosti naložíte a nikdo Vám to nemůže mít za zlé!

Možná už však cítíte, že to sousto, které jste si ukousli, je na Vás příliš velké. Nebo už jste ztratili mnoho času a energie a stále se vám nedaří prodat. Možná přemýšlíte o variantě obrátit se na některého z realitních makléřů.

V takovém případě Vám důrazně doporučuji věnovat dostatek času a úsilí při výběru toho pravého. Jde přeci o Vaši nemovitost, Vaši energii a Vaše peníze. 😉

Jak poznat toho PRAVÉHO?

Budu upřímný. Jestli jste se trefili a vybrali správného makléře, poznáte mnohem později. Často se nám stane, že je nám někdo na začátku sympatický a nakonec se ukáže, že mu nemůžeme přijít na jméno.

Jestli sami žádného makléře neznáte a ani Vaši známí, kamarádi nikoho prověřeného nemají, sledujte jak se samotný makléř prezentuje. Jak by mohl prodat Vaši nemovitost, když neumí prodat sám sebe. 😉

Mnohé napoví také hodnocení spokojených klientů, kterým již makléř nemovitost prodal. A dnes v době internetu pro Vás nebude problém si takové hodnocení vyhledat. 😉

Proč byste měli svěřit prodej Vaší nemovitosti mě?

Když jsem byl malý kluk, říkal mi můj děda věty, kterým jsem v tu dobu nerozumněl. Jejich smysl jsem začal chápat mnohem později. Ty věty zněly: \"Pamatuj, že je důležité odvést vynikající služby, i když za ní dostaneš zaplaceno méně než bys původně očekával. Nechtěj na lidech vydělat za každou cenu. Jenom spokojený zákazník tě posune k dalším zákazníkům. A ty tak nebudeš mít o práci nikdy nouzi!\"

A já jako slušně vychovaný vnuk se touto radou řídím. Jestli pro Vás není důležitá férová spolupráce, tak se určitě nedomluvíme. 😉

Nabízím řešení, které je pro klienty:

Bez rizika

Za služby zaplatíte až po prodeji nemovitosti. Nic tak neriskujete. Když se nemovitost neprodá, nebudu po Vás chtít ani korunu.

Bez starostí

Jenom mi na začátku řeknete, kolik peněz z prodeje chcete a kdy Vám mají přijít na účet. O ostatní už se postarám já. Vy děláte to, co Vás baví.
Všechny peníze jsou na našem účtě, moc Vám za všechno děkujeme! V příštích dnech od nás můžete čekat dárek. Za 8 let prodeje jste byl ze všech makléřů zdaleka nejlepší. Pomohl jste nám změnit naše životy k lepšímu a my jsme Vám za to moc vděční! Tento dárek je to nejmenší, co jsme pro Vás mohli udělat.
Tom a Amy Rynstonprodej domu v Sázavě u Lanškrouna
Také bych Vám chtěla ještě i touto cestou poděkovat, protože s realitním makléřem jako jste Vy, jsem se dosud nesetkala. Mám zkušenosti s nákupem i prodejem prostřednictvím RK a musím říci, že Vy jste JEDNIČKA!!! Příjemné vystupování, skvělá spolupráce, neustálý kontakt atd. Moc děkuji.
Pavla Dvořáčkováprodej bytu Svitavy
Při prodeji mých pozemků jsem měl to štěstí, že jsem si z mnoha realitních makléřů vybral právě tebe. Díky tvé profesionalitě jsem si ušetřil spoustu času,nervů a peněz. Podle mých zkušeností s tebou soudím, že by ses měl stát vzorem i ostatním lidem v oboru realit.
Ivo Stasiowskiprodej pozemků v Lanškrouně
Pane Hrdino, touto cestou vám chci moc poděkovat za váš vstřícný přístup, bezva spolupráci a neustálý kontakt. O nic jsem se nemusela starat. Všechno jste za mě vyřídil sám, bylo toho hodně, protože nemovitost byla zatížena dluhem. Jsem ráda, že jsem vás poznala jako férového muže v realitách, kterých mnoho není. Doporučuji vás všem!
Marie Sýkorováprodej domu Lanškroun

Využívám moderní technologie

Díky této strategii dokáži nemovitost prodat nejenom rychleji, ale také za vyšší cenu.

Video, které vytvoří emoce

Podle statistik návštěvnosti inzerátů zájemci více klikají na ty, které obsahují video. Navíc video dokáže v zájemci rozpoutat emoce.

Na osobní prohlídku pak přicházejí pouze skuteční zájemci, kteří opravdu uvažují o koupi. Šetří tak Váš čas.

Fotografie, které zaujmou

První místo, kam míří oči zájemce, který listuje nabídkami nemovitostí, jsou fotografie. Proto se řídím heslem: \"Očima se kupuje, penězi platí!\"

Nafotím Vaši nemovitost tak, že ji ani sami nepoznáte!

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Sociální sítě to "vytroubí" všem

Vy potřebujete, aby o prodeji Vaší nemovitosti věděl každý!

Na facebooku je registrováno téměř 5 milionů Čechů, kteří zde tráví každou volnou chvilku. Zajistím, aby se nabídka právě Vaší nemovitosti šířila rychlostí blesku.

Vy totiž nechcete nabízet a odhalovat své soukromí dlouho, Vy chcete bleskově prodat.

Vidělo 7.000 uživatelů
Vidělo 8.000 uživatelů
Vidělo 9.000 uživatelů

Ani Google se před námi neschová

Využijeme i další možnost, jak prosadit Vaši nabídku před oči zájemců. Tou možností je optimalizace textů, aby je vyhledávače jako Google či Seznam zobrazovali na prvních místech.

Počítejte také s tímto, to je pro mě samozřejmost:

  • zajištění kompletní smluvní dokumentace pro katastr nemovitostí včetně advokátní úschovy celé kupní ceny
  • prověření dostatečné bonity zájemce a zajištění všech domluvených podmínek podepsáním rezervační smlouvy
  • kompletní komunikace s úřady včetně úhrady správních poplatků spojených s převodem vlastnického práva
  • ověření zájemce, domluvení termínů a osobní vedení jednotlivých prohlídek se zájemci o Vaši nemovitost
  • vypracování protokolu o předání nemovitosti, osobní účast u předání a zároveň odhlášení u dodavatelů všech energií
  • po celou dobu Vám budu v případě potřeby k dispozici a můžete si být jistí, že Vás s ničím nenechám ve štichu

Jaké by to bylo získat při prodeji víc než očekáváte?

Určitě máte svou představu, kolik peněz byste chtěli z prodeje nemovitosti získat. A co kdyby byla možnost získat víc než očekáváte? Teď si možná říkáte: \"Tak já nemůžu prodat vůbec a ty mi tady budeš tvrdit, že najednou prodám a ještě za víc peněz? To je k smíchu.\"

Netvrdím, že zrovna Vy prodejem získáte víc. Samozřejmě jsou nemovitosti, které se prodají za \"běžnou\" cenu. Ale jsou i takové, které se prodají za cenu vyšší. A někdy dokonce o dost vyšší. Stejně jako byt, který jsem vzpomínal na začátku této stránky. Ten se prodal dokonce za cenu o 30% vyšší než se nabízely ostatní byty ve městě.

Bylo to štěstí? Nebo náhoda? Možná ano, možná ne. To už se teď asi nedozvíme. Co je ale naprosto jisté - nebyla to jediná nemovitost, která se prodala za vyšší cenu než bylo obvyklé. A klienti z toho byli samozřejmě nadšení.

Při prodeji své nemovitosti jsem byla rozhodnutá pro využití služeb realitního makléře, abych se nemusela o nic starat. Zbývalo jenom vybrat si toho správného. Měla jsem také obavy, aby částka z prodeje pro mě byla dostatečně uspokojivá. Tyto obavy se nejenom nepotvrdily, ale částka dokonce předčila má očekávání. S Lukášem Hrdinou byla od začátku výborná komunikace s perfektním přístupem ke klientovi. Rozhodně doporučuji jeho služby dalším klientům, protože vše proběhlo na jedničku a pro mě bez starostí a částka z prodeje byla více než uspokojivá.
Ing. Hana Kalinová

A kolik tedy mohu získat navíc?

Bohužel, nemám pro Vás jednoznačnou odpověď. Je jasné, že každá nemovitost je jiná. Rozhoduje nejenom stav nemovitosti, ale také lokalita a další vnější vlivy. Je mi však jasné, že nyní čekáte něco konkrétního.

Když využijete správnou strategii a sejdou se všechny potřebné vlivy, lze prodejem získat průměrně o 10% víc než je obvyklé.

Průměrná cena prodaných nemovitostí v Královéhradeckém a Pardubickém kraji je 2.647.767,- Kč.

A kdybyste z prodeje získali o 10% víc, znamená to

264.000,- Kč!

Stálo by Vám to za to, alespoň se o to pokusit?

Kolik Vás to bude stát?

Chci zaplatit pouze v případě úspěšného prodeje!

Do té doby jsem svůj úkol nesplnil a nemám tedy právo po Vás cokoliv chtít!

Přesnou výši provize Vám řeknu až na první schůzce podle toho, jaké služby se rozhodnete využít.

Ale nechci před Vámi nic tajit. V případě plného servisu počítejte s provizí 5% s konečné kupní ceny nemovitosti, minimálně 50.000,- Kč bez DPH.

Jak to bude probíhat?

  1. Nejprve vyplňte formulář, který se Vám objeví po stisknutí na jedno ze žlutých tlačítek. Do políčka \"Město\" vyplňte adresu nemovitosti, kterou prodáváte, abych věděl, o čem se budeme konkrétně bavit. Navíc si budu moci jednouše zjistit, kolik má daná nemovitost majitelů a jaké kroky budou nezbytné. Do políčka \"Telefon\" vyplňte své telefonní číslo. Toto políčko však není povinné, takže ho můžete nechat prázdné. Je to pouze pro rychlejší komunikaci. Políčko \"Poznámky\" slouží pro Vaše představy a Vaše požadavky. Klidně se tedy můžete rozepsat.
  2. Celá Vaše zpráva mi po odeslání ihned přijde a budu na ní moci reagovat. Dále se již budeme domlouvat po emailu, případně si vyměníme telefonní čísla, abychom se domluvili rychleji.
  3. Jakmile si vzájemně sdělíme své představy, domluvíme se na termínu osobní schůzky, abych poznal Vaši nemovitost a představil Vám možnosti prodeje. Také stanovíme plán prodeje, který povede co nejrychleji k našemu společnému cíli. 
  4. V případě, že si vše odsouhlasíme a domluvíme se na společné spolupráci, vše stvrdíme podpisem na dohodě o spolupráci, abychom měli jasně stanovené podmínky. A vrhneme se do toho, abyste co nejdříve mohli zařadit mezi klienty, kteří už svoji nemovitost prodali.
  5. V případě, že Vám to nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat a něco se Vám nebude zdát, nic se neděje. V jakémkoliv okamžiku před podpisem dohody můžete říct ne a neplynou z toho pro Vás žádné závazky.

Takže nic neriskujete!

Varování!

Pro koho moje služba rozhodně není?

Upozorňuji předem, že mé služby nebudou vyhovovat lidem, kteří:

  • mají dostatek zájemců, kteří se o jejich nemovitost doslova perou
  • mají dostatek času, který nechtějí věnovat sobě či svojí rodině
  • si jsou naprosto jistí, že vědí, co dělají a dělají to nejlépe na světě
  • přesně vědí, jaké kroky jsou nutné pro rychlý a bezpečný prodej nemovitosti
  • chtějí riskovat ztrátu peněz či majetku (např. stažením smluvní dokumentace z internetu, za kterou nikdo neručí)
  • chtějí dohadovat se zájemci na podmínkách obchodu a neustále jim ustupovat
  • přesně vědí, jaké náležitosti má mít kupní smlouvy, aby nejenom ochránila majitelek, ale aby ji katastr nemovitostí bez řečí přijal
  • přesně vědí, kdy a jak vložit smluvní dokumentaci na katastr nemovitostí, aby byl převod maximálně bezpečný
  • si dokáží poradit se zástavním právem či jiným omezením vlastnického práva
  • si dokáží poradit s odhlášením a přepsáním všech energií u svých dodavatelů
  • hledají zázračný návod, jak prodat polorozpadlou barabiznu za deset milionů
  • také chodí do práce zadarmo a proto by nikdy neplatili provizi
  • nechtějí mít jistotu, že ani po převodu na ně nevyskočí nějací kostlivci

Ano, jsou i tací prodávající, kteří si s prodejem nemovitosti poradí. To je naprosto v pořádku. Mým cílem je Vám prodej nemovitosti maximálně zjednodušit. Abyste prodali co nejvýhodněji a nejrychleji. Ale nemám žádnou zázračnou pilulku, která po spolknutí vše najednou obrátí o 180%.

Při prodeji nemovitosti jde často o celoživotní úspory a o ty nechce nikdo z nás přijít. Nemám pravdu?

Vím, jak chránit Váš majetek i Vaše peníze, ale budu k Vám upřímný. Nedělám to pro Váš kouzelný úsměv. Bude potřeba pro to něco udělat. 😉

Moje služba je naopak určená pro ty, kteří:

  • Chtějí svůj čas věnovat sobě, svým koníčkům nebo rodině a nezabývat se prodejem nemovitosti
  • Už se nechtějí zabývat prodejem nemovitosti, protože vědí, že to není tak snadné, jak se na první pohled může zdát
  • Chtějí získat možnost rychlého prodeje za co nejvyšší cenu
  • Nechtějí neustále zvedat telefony a odpovídat na dotazy dotěrným zájemcům
  • Nechtějí si domů pustit kde koho, ale mít ověřeno, že tento zájemce je skutečně vážný
  • Nechtějí věnovat čas pobíhání po úřadech a otravné administrativě
  • Chtějí mít jistotu, že o prodej jejich nemovitosti bude dobře postaráno
  • Chtějí mít jisotu, že celá transakce proběhne maximálně bezpečně a jejich peníze a nemovitost budou chráněny
  • Chtějí mít jistotu, že ani po ukončení obchodu jim nebudou hrozit nějaké sankce či nedoplatky ze stran dodavatelů energií nebo úřadů státní správy
  • Chtějí přijít doslova k hotovému (většinou se jedná pouze o podpis smluvní dokumentace), ostatní zařizuji já

Otázka tedy zní:

Patříte mezi první a nebo druhou skupinu prodávajících?

Chcete se zabývat prodejem nemovitosti i s pocitem, že to nemusí dopadnou dobře?

Chcete něco změnit a přiblížit se rychlém a bezpečnému prodeji za co nejvyšší cenu? (Vzpomínáte na definici šílenství od Alberta Einsteina? :-))

V tom případě se Vám velmi rád budu věnovat.

Ale rozhodnutí, do které skupiny se zařadíte, je pouze a jenom na Vás. Nikdo jiný to za Vás neudělá!

Podle skutečné události 😉

Hlavně to už prodejte, prosím!

​Tak tento úkol jsem dostal od majitelky, která se přes 2 roky snažila prodat svůj dům, na který vzhledem ke svému věku ji docházely síly. Nemovitost celou dobu nabízela konkurenční realitní kancelář s výhradním zastoupením.

Úkol zněl jasně: vypovědět smlouvu s předchozí RK, která k tomu nebyla příliš ochotná a poté co nejrychleji prodat​.

Za 29 dní bylo zarezervováno

​Celé 2 roky bez jediné prohlídky, bez jakýchkoli informací od makléře, který měl tuto nemovitost na starost. Výpověď smlouvy byla nakonec (i když to nebylo úplně jednoduché) akceptována a my jsme se do toho mohli pustit naplno.

​6. září jsme stanovili důkladný plán prodejepřipravili dům k prezentaci a poslali do inzerce.

První reakce na sebe nenechala dlouho čekat a všichni jsme se mohli těšit na prohlídku. Po druhé prohlídce jsme si se zájemci plácli a 4. října jsme podepsali rezervační smlouvu​.

Vánoce již rodina trávila v novém!

Ještě jednou Vám děkuji, moc jste mi pomohl. Noví majitelé jsou moc spokojeni a já jsem ráda, že je dům v dobrých rukou. Přeji Vám, ať se nadále daří ve Vaší dobré práci a děláte radost dalším lidem, jako jste udělal mě. Velké díky!
Hana Horákováprodej domu Dolní Dobrouč
Byl jednou jeden sen – sen o jistotě, klidu a pohodě. Šest lidí z jedné rodiny si usmyslelo, že si vybuduje ostrůvek pohody v dnešním stresujícím světě. A tak začalo dlouhé hledání toho pravého ořechového – vlastního domečku. Dnes už bydlíme, vše je zařízeno a máme za sebou první společné Vánoce. Sen se stal skutečností. Díky Vám.
Radka Bielčiková s rodinoukupující